marți, 11 mai 2010

JESUS PEREZ MARQUES-FLORI,GRADINA MEA DIN MAI 2010


Jesus Perez Marques (http://www.jesusperezmarques.com/) ne daruieste acum in mai,luna florilor o minunata expozitie fotografica pe care privind-o puteti sa va deconectati un pic din rutina zilnica si sa patrundeti un pic intr-o lume mirifica ,facind click aici : http://www.jesusperezmarques.com/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=13&Itemid=36  ,Va prezint aici traducerea cuvinelui autorului acestei expozitii : " In luna florilor,la fel ca in luna aprilie,am creat o gradina ,aceasta gradina personala unde camera de fotografiat s-a unit cu dorintele mele pentru a fi pura,frumoasa,aproape ireala prin frumusetea ei,ce s-a desprins dincolo de aceste instantanee,nu doar oglindirea ambiantei create cu armonia celor ce le-au semanat si ingrijit pina acum cu iubire,ci si magia de a crea si recrea un spatiu ,o gradina ce deja nu va inflori pentru ca va fi impartita pentru a  vedea ca si in propria viata locul sau peisajul unde putem privi daca vrem,chiar daca ambientul in care traim ne ataca continuu pentru a nu ne lasa sa vedem./ Vreau doar sa spun despre aceste fotografii ca sunt instantanee,au fost facute exact asa cum le-am gasit,recreind ,viata si culorile ambientului cu ochii mei si camera foto si in aceeasi forma in care le-am gasit le daruiesc in aceasta expozitie ce s-a transformat in Gradina mea din Mai 2010. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu