luni, 19 aprilie 2010

JESUS PEREZ MARQUES-IUBIRE ROSIE


Asa cum deja ne-ea obisnuit,nobilul cavaler al frumosului si binelui ,poet,scriitor,fotograf,Jesus Perez Marques(http://www.jesusperezmarques.com/) ,ne daruieste inca o poezie dedicata iubirii,pe care doresc sa v-o fac cunoscuta,prezentindu-va aici traducerea ei : Nimeni nu priveste inainte,si nu te vede si nu ma vede,si nu intelege de ce urmez pasii tai,dar in spatele orizontului marii este linia dreapta unde rasare soarele.Dincolo de fiecare apus este o noua zi,si in ea ,prezenta,in fata,tu ce luminezi pasii fara reprosuri si ma insufletesti sa continui trecind peste departare.Miine este aproape,in fata dorintelor mele ce tinjesc dupa regasire asa cum tu stii asa cum eu stiu./ Am coborit lumina ,stelelor ce ne privesc geloase,mergem pe drumuri persecutati de obscuritate.Atit doar voiam sa-ti spun ca vin........este soarta mea,intotdeauna merg,in fata ochilor tai ce vad in mine un poem,un vis de inger ce protejeaza iluziile tale si lasa spatii deschise realitatii. / Eu sunt din carne si oase si toti ceilalti ce tu deja stii,ceea ce este scris,ceea ce a fost trait,ceea ce marca pasii unui drum,ce uneori nu vreau nici macar sa-l strivesc,trecin ,sau stind cufundat cu plagi ce marca ranile saruturilor ce au fost si sunt fintina plecarii ,unde trecind peste tot ,stelele nu ne lasa sa le privim"  http://www.jesusperezmarques.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=24&Itemid=42 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu