vineri, 22 iunie 2012

ADEVARATUL NUME AL LUI DUMNEZEU

DUPA O PAUZA DESTUL DE LUNGA, AM REVENIT ! SUNT FERICITA SA IMPART CU VOI O POEZIE CE NU ARE NEVOIE DE NICI O PREZENTARE " ADEVARATUL NUME AL LUI DUMNEZEU " CE APARTINE MARELUI POET SI FILOZOF JESUS PEREZ MARQUES : " POETIC : Ochii tai si ai mei sunt poezie, trandafirii,orizontul, soarele, o noua zi./ Ceea ce vad nu-mi place si nici tu nu vrei sa te privesti..../ Ma obligi sa privesc fluturii zburind spre cer si nu ma lasi sa privesc gindacii din pamint./ Doar timpul este cel ce ne distanteaza pentru a nu gasi lumina......./ 
SPIRITUAL : Adevaratul nume al lui Dumnezeu este propriul EU. / L-ai cautat in locuri si forme gresite./ Daca-l cauti inlauntrul tau, o sa-l gasesti in imaginea si asemanarea ta . / O sa-l gasesti in spatele oglinzii in spatele oglinzii si chiar daca privesti in alta parte, el exista. / 
FILOZOFIC : Gindirea relativa este o secventa . / A diferitelor imagini si vietuiri create doar pentru tine. / Propriul EU este procesul cu tine insati cu viata si cu Dumnezeu. Unicul./ De ce sa te ghidezi de Dumnezeul celorlalti daca este al tau compromisul si spatul pentru ceea ce cauti . "
http://lanovenaprofecia.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=53&Itemid=57

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu