sâmbătă, 3 octombrie 2009

Poezie -"Uneori"







Jesus Perez Marques(http://www.jesusperezmarques.com/) ,scriitor,poet,filozof,artist fotograf,director al revistei Primacia(http://www.primacia.org/) ,se dedica cu pasiune artei de a darui ,prin intermediul fotografiei si poeziei,o picatura din candoarea sufletului sau ,de aceea mi-am permis sa traduc una din poeziile sale ,si sa o daruiesc la rindul meu,poezie ce nu are nevoie de nici un comentariu : "Uneori": Sunt momente,desi putine deja,cind simt nostalgia iubirii umane,dorintele marete ale omului,cind sentimentele cele mai pure se nasc smulgindu-se din obscuritate,din continua strategie a durerii si disperarii,din forta disperarii si a urii.Cind participa la sensibilitatea de a fii,le smulge sentimentele si gindirea,pentru a crea neintelegere si cruzime,cind le fura cea mai frageda disperare,ca s-o transorme in orgoliu si razbunare./ Sunt momente,si desi timpul ne duce cu inselatorie spre haos,eu cred in om,in innascuta lui bunatate si durere,innaintea durerii strabune.In cele mai pure vibratii si simtiri ale vietii,chiar si in disperare si frustrare./Desi cind departe si absent ma regasesc ca sa ma simt eu insami,chiar si cind,nu-mi apartine prin naturalete,destin ori misiune./Sunt momente,desi putine deja,cind ma simt demn de a fi om datorita sentimentelor ce se nasc inlauntrul meu"/ Acest poem este inclus in cartea "Al saselea simt 999" publicat in editie Web : http://www.elsextosentido999.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu