miercuri, 5 august 2009

Jesus Perez Marques-Poem


Poetul filozof,marele artist fotograf,Jesus Perez Marques (http://www.jesusperezmarques,com/ ),ne dedica tuturor acelora ce avem nevoie de un moment de cugetare,liniste si poezie,un poem plin de intelesuri menit sa ne umple mintea si sufletul cu lumina cunoasterii! "In putinul ce-l am pentru a continua,sunt miinile deschise ale destinului,drum scris innainte de a veni,drum marcat cu urmele trecutului./Ce enumera toti si pe fiecare pas ce a fost dat,fiecare drum ce m-a adus aici./Incluzind prezentul,cu capcanele si minciunile sale ,ce vor sa ma convinga ca in urma nu este drumul ce l-am inceput si promis a-l implini cutoata puterea fiintei mele./Voind sa las in urma fiecare si toate eforturile,promisiunile,dorintele arzatoare si sarutarile de care sufletul tau stie ca este destin si dorinta!/De ceea ce era scris,ce urma sa fie,de atitea intrusiuni si disperari,date de atitia intrusi cu piele de mielusel,de atitia corbi ce vor sa-ti smulga ochii,jupuindu-ti carnea inainte de a muri./Inselatori ambulanti ai drumului ce sun orbi,ce abia vad doi pasi de ieri si de miine,ce asteapta sa se implineasca dorintele din urma,si in pacea sperantelor noastre risipite aruncind pietre,ramine doar asteptarea,momentul cind le vom regasi./In putinul ce-am pentru a continua,sunt miinile deschise ale destinului,drum scris inainte de a veni,drum marcat cu urmele trecutului.Azi vreau sa se intoarca la mine cu toate visele,eforturile si sarutarile,ce stiind ca deja imi apartin,nu o sa permit ca cei multi,cei orbi sa ramina cu lumina pe care am gasit-o" http://www.jesusperezmarques.com/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=7&Itemid=30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu